• bgb

U 12 di nuvembre, Sincoheren hà liberatu l'ultimu pruduttu - Emsculpt.

U 12 di nuvembre, Sincoheren hà liberatu l'ultimu pruduttu - Emsculpt. Sta cumpagnia di macchina hè stata ricerche è sviluppà sta macchina per dui anni è hà fattu millaie di testi clinichi, solu per sviluppà un dispositivu di bellezza chì hè più in linea cù i cunsumatori.

Ci hè dui mudelli di u pruduttu, unu hè u mudellu di desktop, chì hè più adattatu per i cunsumatori individuali o saloni di bellezza in casa, è l'altru hè verticale, chì hè più adattatu per i saloni di bellezza o cliniche. I cunsumatori ponu sceglie secondu u so propiu budgetu. Avà emsculpt hè a macchina più populari per a brucia di grassu, u musculu è u sollevamentu di i glutei, cumplettamente senza effetti collaterali, senza invasività, senza chirurgia, senza tempi di inattività.

U dispositivu Emsculpt hè u dispositivu più populari di u 2020 per a brucia di grassu, a musculatura è l'elevazione di glutei, salone di bellezza, clinica di bellezza, centru di slimming, palestra tutti ponu furnisce stu trattamentu.

Cù a pressione crescente di u travagliu in a sucietà muderna, pudete esse stancu dopu à u travagliu, è ùn avete più l'energia per andà in corsa o in palestra. Ma avà cù l'emsculpt, avete solu bisognu à chjappà quì è gode di u trattamentu emsculpt.

Dà un sensu di fitness, è pudete ancu fighjà e nutizie è sente a musica senza ritardà a vostra vita normale.

u principiu di trattamentu hè l'energia elettromagnetica focalizzata à alta intensità.

Una sola sessione di Emsculpt provoca migliaia di cuntrazzioni musculari putenti chì sò estremamente impurtanti per migliurà u tonu è a forza di i vostri musculi, Un trattamentu Emsculpt hè l'equivalente di fà 20,000 crunches in 30 minuti.

Stu dispusitivu hè assai degnu d'investimentu, 20-30 minuti di trattamentu cù un minimu di 4 sessioni pianificate à 2-3 ghjorni. U vostru duttore vi aiuterà à creà un pianu di trattamentu adattatu à i vostri scopi specifichi.

A macchina hè assai appiccicosa à i clienti, è u tassu d'utilizazione di a macchina hè assai altu

chì significa chì quasi 1 mese pudete guadagnà i soldi d'investimentu

Per più dettagli, per piacè cuntattateci per u prezzu di scontu di promozione, avà u novu cliente ùn pò micca un valore di cuponu gratuitu 300 USD, aspittà a vostra dumanda!


Tempu di pubblicazione: 23-novembre-2020