• bgb

U 31 d'ottobre, u Gruppu Sincoheren hà tenutu una riunione di sintesi di vendita mensili. Circa 200 venditori di u gruppu anu assistitu à a riunione.

U 31 d'ottobre, u Gruppu Sincoheren hà tenutu una riunione di sintesi di vendita mensili. Circa 200 venditori di u gruppu anu assistitu à a riunione. U staffu di a succursale di Shenzhen è di a filiera di Xiamen hè ancu precipitosa à a sede di Pechino per participà. I prupietarii di prudutti, ingegneri di R&D è altri tutti anu assistitu à a riunione.

U presidente di u gruppu, u sgiò Wen Hai, attribuisce una grande impurtanza à sta riunione mensile, perchè hè un riassuntu di u mese è un pianu per u mesi dopu. À a riunione, Wen Hai hà fattu un discorsu assai impurtante è prupostu à tutti i clienti U cuncettu di "Super service" esige ogni dipartimentu è ogni venditore per avè un rapportu di serviziu di u so propiu mecanismu. Attualmente, cù una feroce cumpetizione di u produttu oghje, solu u serviziu pò vince a fiducia di i clienti, è solu furnisce un bonu serviziu allora i clienti ponu diventà Per i nostri clienti fideli, assai di e regule di serviziu sò favurite da tutti. Per esempiu, avemu bisognu di risponde à e nutizie di u cliente u più prestu pussibule, furnisce una furmazione meticulosa, è u serviziu dopu a vendita deve esse risoltu in a prima volta.

U sicondu articulu di a riunione hè di elogiare e boni vendite, amparà da l'esperienza di l'altri, è sparte a vostra propria sperienza di vendita, U campionu di vendita mensili pò uttene fiori è trofei. Questu hè un mumentu gloriosu. U campione di vendita sparterà a so sperienza di vendita, chì hè una opportunità d'apprendimentu assai bona per parechji novi impiegati.

U terzu articulu di a riunione hè per l'ingegneri di fabbrica è i gestori di produttu per rapportà nantu à a produzzione di u produttu è a qualità di u produttu. Hè sempre stata a missione di a nostra cumpagnia di assicurà a produzzione stretta di produttu è a qualità, l'ingegneri di a fabbrica introduceranu l'ultimi prudutti è l'ultimu sviluppu di tecnulugia à tutti, in modu chì tutti ponu cunnosce i cambiamenti in l'industria di bellezza ogni ghjornu, in modu chì pudemu megliu presentà è sparte i nostri prudutti à i clienti

Cliente prima, serviziu prima, hè sempre statu u scopu di Sincoheren populu, benvenuti à visità a nostra fabbrica è fabbrica in Cina.


Tempu di pubblicazione: 23-novembre-2020